Toimitusehdot

Verkkokauppa www.lauraashley.fi:n (jatkossa verkkokauppa) toimitusehdot

Voimassa 14.2.2013 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Groundstroem Design Products Oy / Laura Ashley, y-tunnus 0617160-1. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä ostoskorin kautta osoitteesta www.lauraashley.fi.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen kokonaishinta, sisältäen arvonlisäveron, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytetyt tuotteet ovat saatavilla.

Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä eikä kanta-asiakkuutta. Mahdollisia tarjouksia voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kannattaa säilyttää. Tilausvahvistuksesta voi myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi, eikä tilausta voi enää muuttaa.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan niin merkittävää eroa verkkokaupan hinnoittelussa ja tuotteen oikeassa hinnassa, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

1)    Verkkomaksu:

Käytettävissä olevat verkkopankit:
Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken.

Kun valitset maksutavaksi verkkomaksun, siirryt hetkeksi verkkopankkiisi ja maksat ostoksesi suoraan omalta tililtäsi verkkopankkitunnuksiasi käyttäen. Näet maksutapahtuman verkkopankkisi tilitiedoista.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

2)    Maksukortti:

Laura Ashleyn verkkokaupassa maksuvälineenä käyvät seuraavat kortit:
Visa, Visa Debit, Visa Electron
MasterCard, Debit MasterCard
American Express
Diners Club

 

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Toimitustapa ja –kulut

1)    Nouto liikkeestämme, ei toimitusmaksua:
Voit noutaa ostoksesi liikkeestämme. Osoite on Pohjoisesplanadi 23, 00100 Helsinki. Tarkista aukioloajat Yhteystiedot-sivulta. Kun noudat tilauksesi myymälästämme, pyydämme, että esität henkilöllisyystodistuksesi. Voit valtuuttaa toisen henkilön noutamaan ostoksesi puolestasi antamalla hänelle valtakirjan, josta ilmenee tilausnumero, sinun nimesi ja allekirjoituksesi sekä valtuutetun henkilötiedot.

2)    Nouto postista, toimitusmaksu 8€:
Voit myös tilata ostoksesi lähimpäään postiin. Postista lähetetään sinulle ilmoitus, kun lähetys on noudettavissa (1-3 arkipäivää tilauksen lähetyksen jälkeen). Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi viikkoa. Postin palvelunumero on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm).

3)    Toimitus kotiin tai työpaikalle, toimitusmaksu 15€:
Tilaukset toimittaa Itella Oyj (Posti). Toimitusosoitteen tulee olla Suomessa; tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi muun kuin oman osoitteensa, eikä tilaajan tarvitse itse olla tilauksen vastaanottaja. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksessaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein. Kotiinkuljetus koskee vain osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Kotiinkuljetuksen yhteydessä tilauksen tiedoissa tulee ilmoittaa vastaanottajan puhelinnumero, johon posti ottaa yhteyttä sopiakseen toimituksen ajankohdasta.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit tarkistaa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.

Mikäli tilaamasi tuote on helposti särkyvää, toimituskuluihin lisätään erilliskäsittelymaksua 6€.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 14 vrk alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakas maksaa lähetyksistä koituvat toimituskulut itse.

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen ohjeita noudattaen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen hinnan ja voit halutessasi tehdä uuden tilauksen.

Asiakkaan tulee tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet välittömästi tai viimeistään 7 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palauta myös viallinen tai virheellinen tuote palautusohjeen mukaisesti.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • jos olet maksanut verkkopankin kautta, pankkitilinumerosi IBAN-muodossa
  • jos olet maksanut luottokortilla, hyvitämme maksukorttiasi
  • kopio kuitista tai tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
Matinlassi-Bibb Interiors/Laura Ashley
Lamminjärventie 31 C
02880 Veikkola

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan aiemmin mainitulla tavalla.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@lauraashley.fi tai postitse:

Laura Ashley
Fredrikinkatu 30
00120 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vaurioitunut toimituksen aikana, on asiakkaan välittömästi tehtävä reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden toimitusehtojemme muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Groundstroem Design Products Oy / Laura Ashley käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.